Saturday 19 July 2008

De vakantie is begonnen!

Gisteren was de laatste schooldag, vanaf nu hebben de kinderen 6 weken vakantie! Dat hebben ze vandaag gelijk gevierd door tot 15 uur in hun pyjama's te blijven lopen. Mats snapt niet waarom we vanmorgen dan niet gelijk vertrokken zijn naar "de vakantie". Hij vindt dat het pas vakantie is als we weggaan en thuis blijven geldt niet als "vakantie". Helaas voor hem hebben we nog geen idee waar we de komende weken heen gaan (en of we überhaupt gaan). Vorige week leek het er even op dat we min of meer direct naar Amerika zouden vertrekken maar op dit moment staat het allemaal weer op losse schroeven..... nou ja, het maakt mij niet zoveel uit, gelukkig hebben we nog een weekje Cardet om naar uit te kijken. Hoop trouwens wel dat het hier iets beter weer wordt, want 6 weken in deze grijze lucht te blijven zitten lijkt me ook niet bevordelijk voor het humeur!

Van de week niet eens verteld dat de rapporten van Tim en Manon zo goed waren!!! We zijn hartstikke trots op ze! In september gaan ze allebei naar de Libel, resp. groep 6 en 8.

Verder was Mats deze week heerlijk recalcitrant, volgens mij was er storm op komst!! Hier een foto van woensdagmiddag. Toen ik even niet oplette (ja ja, ik zat te scrappen) had hij alle spelletjesdozen leeg gekiept op de trampoline! Zelfs het hamertje tik. De spijkertjes heb ik niet allemaal teruggevonden, de helft ligt nog tussen de grassprieten!

Donderdag had hij een iets betere bui en verkleedde hij zich weer in geweldige tenues. Gelijk foto's gemaakt om te scrappen! LO volgt.

Natuurlijk ook weer de nodige lo's gemaakt voor het crop weekend bij de Nook. Caren, mocht je dit lezen, je hoort natuurlijk ook op de vriendinnen lay-out maar ik had geen geschikte foto van je!! Nog even maken en ik plak je erbij!

No comments:

Post a Comment