Wednesday 23 July 2008

Mam, ik verveel me zo.....

Tja, ik had het wel verwacht.....de kinderen verwachten elke dag dat ik iets leuks voor ze verzin en helaas heb ik dat voor vandaag niet gedaan. Alleen Matsje vermaakt zich best....zoals altijd eigenlijk.Jaha, we gaan vanmiddag wafels bakken, maar dat is niet genoeg. Ze spelen even buiten, maar het grootste deel van de dag zitten ze achter hun Nintendo. Ik daarentegen, verveel me helemaal niet!! Gisteren heb ik met Steef afgesproken om mee te doen aan een oproep in een tijdschrift om een zelfgemaakte herfstkaart op te sturen en daar ben ik druk mee bezig. Heerlijk! Ziehier een "sneak peak".


Om een uur of 3 bakken we de beloofde wafels en die zijn gelukkig erg lekker!




Tim heeft wel iets om naar uit te kijken want hij gaat bij Robin logeren! en als Robin belt om te zeggen dat hij zijn zwembroek moet meenemen is Tim in zijn nopjes (en Manon niet). Helaas heeft Timothy's dag ook minder leuke momenten, zoals deze: hij loopt op blote voeten door de tuin en stapt op een hommel die natuurlijk prikt! in Tims grote teen! En dat doet toch zeer!!!!Echter, omdat zijn voeten zo vies zijn kan ik eerst niet zien wat er aan de hand is, want Timothy gilt alleen dat hij "ergens" op is gaan staan dat prikte. Nadat Manon in de tuin is gaan zoeken kwamen we er pas achter wat het was. Snel een sodabad voor die vieze voeten gemaakt en na een kwartiertje weken zagen we inderdaad een gaatje.... Tegen die tijd deed de teen al een stuk minder zeer en kon Tim toch nog naar Robin...... Gelukkig! Daar wachtte Manon een verrassing, ook zij mocht blijven logeren! Joepie! En zo zat bleef ik zielig alleen met Mats achter...... (wat een rust...).

No comments:

Post a Comment