Monday 16 February 2009

1st online class and another award

Vandaag heb ik mijn allereerste online scrap class gevolgd. Tanya, van Stampin' Scrap, had er eentje georganiseerd en Stefanie en ik hebben er samen aan meegedaan. Eigenlijk zou de klas om 8 uur 's avonds beginnen, maar vanwege het tijdsverschil begon-ie voor ons al om 8 uur 's ochtends... beetje vroeg! Nadat ik de kinderen naar school had gebracht en Jip had uitgelaten ben ik snel naar Steef geraced in mijn kleine autootje en konden wij om 9 uur ook beginnen. Het was echt erg leuk. Ik had geen idee wat ik kon verwachten, maar uiteindelijk was het erg simpel: Tanya liet in een aantal stappen zien hoe zij haar lo gemaakt had en die hebben we "na gemaakt" terwijl we met z'n allen in een chatroom zaten, waar je nog vragen kon stellen enz. Ik heb nog niet gezien wat de rest heeft gemaakt (behalve die van Stefanie dan natuurlijk), maar dit is de mijne geworden. Het papier is van de Nook februari kit (geweldig!).

Today I attended my first online scrap class! Tanya from Stampin' Scrap hosted an online class today and Stefanie and I decided to participate together. It was great fun; at 8.30 am I left in my little red car on my way to Stefanie and around 9 am we got started. The rest of the class had already begun, but that was no problem at all. I haven't yet seen what the others made, but this is what I made (used the Nook February kit, awesome!):


If you want to see the layouts the others made, check it out here!

Verder kreeg ik van Mieke en Vicki allebei dit award. Lief hè? Harstikke bedankt allebei!! Ben er erg blij mee.
Furthermore a BIG thank you to Mieke and Vicki for this award!! You rock girls!

5 comments:

  1. Hoi, ja was leuk! Niet verkeerd om de week zo te beginnen. Moeten we vaker doen (zolang het kan!).
    Groetjes, Stefanie

    ReplyDelete
  2. Yes to Stefanie, you should do more! LOL. Its awesome and will check out the gallery shortly to see what everyone else did.

    ReplyDelete
  3. WTG Monique! I so love this range of Jenni Bowlin papers, it was so much fun last night. Can't wait for the next one. :)

    ReplyDelete
  4. I did an online course with Shimelle for the whole of December & just LOVED it...Need to chedk out the Nook for their lovely kits. You are a great ambassador for them,lol!

    ReplyDelete
  5. It looks great! I love Jenni Bowlin :)
    I do hope that we are able to do a class all together - their morning and our afternoon/evening.

    ReplyDelete