Monday 23 March 2009

Timothy's A tot Z

Een van de challenges bij Stampin' Scrap is een A tot Z album scrappen. Ik ben er eentje voor Timothy aan het maken. Elke maand noemt Tanya de letters die gescrapt moeten worden, dus niet per sé in alfabetische volgorde. Tot nu toe heb ik 5 letters gescrapt. Hier zijn mijn layouts:

In January I started Timothy's A to Z album (it's one of the challenges on Stampin' Scrap, you can still join if you want to!). This morning I scrapped the letters G and S, but as I haven't shown you the other letters yet, here they come:

A= Amerika

D = DS

G = Gat in de luchtI = Ik S = Schaatsen

Ik heb gekozen voor een 8x8 album en de pagina's zijn gescrapt in de stijl van Moniek Jannink. Ik vind haar albums altijd ontzettend leuk, maar vaak iets te "rustig" voor mijn doen. Echter, voor dit albumpje vind ik het perfect.

Oh, en ik heb nog wat gescrapt, maar dat mag ik (nog) niet op mijn blog laten zien: een layout voor de challenge van Daretousecolor. Als je wilt zien wat ik gemaakt heb, klik dan door naar hun blog en kijk aan de linkerkant bij dare #15 groen/geel. De layout waar Mats in een doos zit is van mij!

Last week I made another layout, but I'm not (yet) allowed to show it. It's a lo for the challenge blog of Daretousecolor. If you want to see what I made, click on the link and look it up under dare #15 green/yellow. The layout with the photos of Mats sitting in a box is mine!

2 comments:

  1. Tim z'n ABC wordt heel gaaf. Mooie stijl voor de 26 layouts.....en leuk de associatie bij de letters!!!
    Groetjes, Stefanie

    ReplyDelete
  2. Wow you have been busy, busy, busy!!! These layouts are not your usual free style but are also very nice & show how versatile you can be. I like to change my style for things like mini-albums, it's nice to have a change ;-)

    ReplyDelete