Sunday 24 October 2010

Slagharen!

Heerlijk hè, die herfstvakantie!! Eigenlijk waren we niet van plan om weg te gaan, maar omdat Patrick de hele week moest werken (in Duitsland) en ik geen zin had om alle dagen alleen met de kids thuis te blijven heb ik zondags toch nog een last-minute geboekt: 3 dagen Slagharen!! En het was toch heerlijk!!! We waren er van donderdag t/m zaterdag en hadden super weer en een paar lekker rustige dagen (behalve zaterdag dan). De attracties waren leuk, zowel voor de 5 als de 11 als de 13 (bijna 14) jarige! Voor de 46 jarige ietsje minder..... maar dat is dan zo leuk aan een grote dochter, als ik geen zin had (of gewoon niet durfde) en Mats wel dan ging Manon gewoon mee! Handig joh!!!

Last week the kids had their Fall holidays and although I didn't plan to go away I booked us a (last minute) three day trip to an amusement park! As Patrick couldn't take the days off it was just me and my kids. And although we missed Patrick terribly we had sooooo much fun!!  Here's a little impression: 

Hier een kleine impressie:


Wat Mats al durft is niet te geloven; zie je in de middelste collage die achtbaan??? daar zit-ie in!!! Brrr, mij niet gezien!!!

Sometimes I don't believe the things Mats does!! When you have a look at the photo block in the middle, you'll see a photo of a roller coaster.... Mats is actually in there!!! (with his big sis and bro of course), but not me, I'm too chicken!

De vakantie is op deze manier voorbij gevlogen! Het is nu weer terug naar het huishouden, maar gelukkig ook terug naar de scraptafel!!

Fijn weekend nog en tot snel!
Monique

5 comments:

  1. Hoi Monique,wat leuk dat jullie het er zo leuk gehad hebben,super(wij zijn er in de grote vakantie geweest,we waren in 1 dag weer thuis...(had voor midweek besproken)we hadden een tipi besproken...ooohhhh,dat doe ik nooit meer wat een vieze bende...gelukkig hebben jullie t super gehad,misschien volgende keer in een huisje,waar zaten jullie in???

    ReplyDelete
  2. Leuk dat je samen met je kids bent weggeweest. Ik ken Slagharen alleen van langer geleden, voor mij als 22 jarige toen was het niks, maar ik houd dan ook niet zo van pretparken. Mijn kinderen wel en dus heb ik ze allemaal gezien!

    Leuke collage heb je ervan gemaakt, Monique!

    Groetjes, Marjan

    ReplyDelete
  3. Fijn dat jullie nog lekker genoten hebben! Geniet nu maar weer van je scraptafel - het weer is er zeker naar om binnen te blijven!

    ReplyDelete
  4. Looks like a lot of fun. You wouldn't catch me on any rollercoasters either. LOL

    ReplyDelete
  5. Lekker hoor, even weg is nooit verkeerd toch :-)
    Hier zijn de kids aan het werk geweest, dan heb je niet eens door dat het vakantie is.

    ReplyDelete