Friday 20 January 2012

Almost Spring and a Birthday Party!

Ja, ja, 2 dagen zon en ik heb gelijk de lente in mijn hoofd! Ik had het voorjaarsboeket gemaakt die je in de vorige blogpost ziet, maar was nog lang niet klaar met de lente! Dus toen ik aan Astrids schets ging beginnen voor de Dutch Dares heb ik gauw foto's en papier gezocht voor een lente layout. Dit is het geworden:

Here in The Netherlands we've been having a few sunny (but cold) days and instantly it felt like Spring (well, it did to me!). So after finishing my Sping bouquet from the last blogpost I felt like scrapping a Sping layout! And here it is, a layout for the new Dutch Dares sketch:


Fotos van Tim (april/mei 2011) toen onze boom in de tuin in bloei stond met papier van Little Yellow Bicycle (Elizabeth Park). Helemaal blij word ik hiervan. Helaas is het weer inmiddels omgeslagen en regent en stormt het en lijkt de lente opeens verder weg dan ooit.

The photos are made last year May when our tree was in full bloom (isn't it beautiful?) and the papers are from Little Yellow Bicycle (Elizabeth Park).




Als je wilt zien hoe de schets eruit ziet of wat de anderen hebben gemaakt kijk dan even op het blog van de Dutch Dares! en waarom doe je niet een keertje mee met onze schetsen en dares? je kan hartstikke leuke prijzen winnen!!

If you want to see what the other designers did with the sketch, have a look at the Dutch Dares blog and maybe play along too??? You could be the winner of this month's fabulous RAK!!

Afgelopen woensdag hebben we Mats' (en zijn beste vriend) verjaardagsfeestje gevierd. We zijn naar de Uithof geweest waar ze zich konden uitleven op springkussen en konden racen op deze kleine motoren:

Last Wednesday my son (and his bff) celebrated his 7th birthday here in "De Uithof" and look what they did:


Ze vonden het supergaaf en Mats praat nog steeds nergens anders over!
They were all super excited and Mats is still talking about it (non stop!). 

En dan nog een Doodlebug nieuwtje....wist je dat je Doodlebug nu ook kunt vinden op PINTEREST??? Zo makkelijk! Alle projecten in 1x bij elkaar, klaar om te "repinnen", LOL! HIER is de link!!

And last but not least, did you know Doodlebug is now on PINTEREST too?? You can find them HERE! So cool, all the projects together ready to be "repinned", LOL!!


 

Dit was het voor vandaag! Fijne vrijdag en tot morgen ofzo!
This is it, have a fab Friday and see you soon!
 
Hugs,
Monique

4 comments:

  1. Wat een prachtige layout zeg, leuk ook dat patroontje eronder. Heb je dat met gesso gedaan ??
    groetjes,
    Wiebine

    ReplyDelete
  2. Hele gave Lo heb je gemaakt, zo leuk om te zien wat iedereen met mijn :) schets heeft gemaakt. Wat een leuk feestje hebben jullie voor Mats gehouden, kan mij voorstellen dat die jongetjes het helemaal geweldig vonden, moet ik onthouden.
    Neem Patrick de Becky Higgins kit voor PL mee uit de US? Ik ben hier gewoon met AC pp begonnen en voor de rest wat ik hier toch heb liggen ;) Maar het is echt heel leuk om te doen PL, best verslavend, maar ik probeer het redelijk basic te houden, anders kost het me te veel tijd en dan gaat het weer tegenstaan en dat moeten we niet hebben... groetjes Astrid

    ReplyDelete
  3. Wat een gaaf lootje weer! Bij jou is altijd zoveel leuks te ontdekken! Mooi o.a. is de titel! En dat hekje is er ook gaaf bij.
    En wat een stoer feestje, echt iets voor jongetjes, logisch dat hij en zijn vriendjes daar vol van zijn.

    Groetjes, Marjan

    ReplyDelete
  4. Love, love, love the stitched border! What a job! One can really tell how much love you put in all your work!

    ReplyDelete