Sunday 24 January 2010

Goede voornemen 2010!?

Voor deze nieuwe Nederlandse challenge site "Scrappers-Challenge-Blog" moest je voor hun allereerste challenge een layout maken over je goede voornemen voor 2010. Nou heb ik eigenlijk geen "echte" voornemens gemaakt voor het nieuwe jaar, maar wat ik me sowieso vaak voorneem is meer van het leven te genieten, van de alledaagse dingen en me niet steeds zoveel zorgen te maken over dingen die je vaak toch niet veranderen kan. Dus daar gaat deze layout over... gewoon een foto van de 3 - zorgeloze, gezonde, prachtige kinderen .... als je die ziet dan doet de rest er toch niet meer toe? Weg met die zorgen! Live a little!

This weekend I found a new Dutch challenge blog, called "Scrappers-Challenge-Blog". For their first challenge you had to create a layout about your resolutions for 2010.... to be honest, I don't really have New Year's Resolutions.... I decided to scrap about my "general" resolution, which is to just "live" and enjoy the little things in live and not to worry so much all the time. I mean, look at these kids, they are happy and healthy.... (aren't they amazing?)!! How can anything be more important?! So no more worries! Live a little!!

and again some details:
and a close up of the journaling ....
Been using my January kit from the Nook again... can't get enough of it!!

And you know what I loved most about this challenge??? No sketch!!!
En weet je wat ik zo fijn vond aan deze challenge??? Eindelijk eens géén schets!!
Have a wonderful day and thanks for stopping by!
Hugs, Monique

6 comments:

  1. Fantastisch! Wat een prachtige layout. Ik ben trots op je! lol!

    ReplyDelete
  2. Wauw, helemaal geweldig! Die foto is ook supergaaf.

    ReplyDelete
  3. Wow Monique.

    ReplyDelete
  4. hoi:) bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! ik heb natuurlijk ook even jouw werk bekeken en je maakt erg mooie lo's!!! super leuk hoe je de journaling op deze lo hebt gedaan!!! ik kom zeker nog eens terug op je blog:) ik hop nu over naar de nieuwe nederlandse challenge blog, bedankt voor de tip:)

    ReplyDelete
  5. In 1 woord: prachtig!
    Goed voornemen trouwens..... sluit ik me bij aan :)
    groetjes, Stefanie

    ReplyDelete