Sunday 18 July 2010

Denemarken!!

We zijn nu een week op vakantie en ik heb nog geen foto laten zien.... dus ziehier een kleine impressie van onze vakantie in Denemarken:

We started our vacation in Denmark a week ago and I haven't shown you one photo yet! So, here's a little impression:




Het is hier echt HEERLIJK, niet zo heet, niet zo druk, niet zoveel Nederlanders, alleen van de taal versta ik geen lor!

I really love it here!! It's not too crowed, not too hot and there aren't Dutch people everywhere you look, LOL! If only I could understand the language!

En nu moet volgens mij de wasmachine wel klaar zijn dus ik doe mijn computer weer uit!!

Fijne vakantie nog allemaal!!
Groetjes,
Monique

7 comments:

  1. Leuk zeg, om even mee te kijken daar! Kan me voorstellen dat jullie het er geweldig vinden, het ziet er goed uit!!
    Nog heel veel plezier!!

    Groetjes, Marjan

    ReplyDelete
  2. Denemarken lijkt mij ook zo'n heerlijk land! Zo te zien vermaken jullie je wel:) En wat een heerlijk groot ijsje heeft Manon!:D

    ReplyDelete
  3. Denmark is a great country to stay in - I agree! And I understand the language :-)

    Lovely pictures - seems like you're having a great vacation!

    ReplyDelete
  4. PS I forgot to say - Love your WID idea! I'll be stalking you!

    ReplyDelete
  5. Anonymous19 July, 2010

    Awesome photos Monique. Did you get to Legoland and hows Mats?

    ReplyDelete
  6. Wat een heerlijke foto's! Je zal het kasteel van je voorouders maar vinden.... Korte broek en bodywarmer aan, het weer lijkt me prima! Hier wordt het weer veel te heet.
    Veel plezier nog deze week! Mis je mailtjes wel hoor!

    ReplyDelete
  7. Looks like you really had a great time there! It looks beautiful

    ReplyDelete