Saturday 12 March 2011

Yay!! Going home two days early!!!

After Patrick had taken the "tread mill test" last Wednesday the doctor told us: "you can go home this weekend"!!!! Meaning leaving SF on Saturday and arriving in Adam on Sunday!!!!

I'm soooo happy!!! Can't wait to see these three:


These last two days have been busy: we've been shopping a lot, had lunch with Patrick's colleagues from work (who are all VERY nice), went back and forth to the hospital to collect even more paperwork and made a lot of phone calls.... and today we started PACKING!!!

(Can't wait to start scrapping again! Really missed that too.)

Hugs,
Monique

16 comments:

  1. Wat fijn!!!!Ik wens jullie een goede reis terug!!
    liesf,Jolanda

    ReplyDelete
  2. And I'm betting those three can't wait to see you two either. LOL

    ReplyDelete
  3. Sooooooooooo happy you both are coming home! Do take it easy, not just in the plane!! Have a save trip!!

    ReplyDelete
  4. Wat een geweldig nieuws dat jullie naar huis mogen. Goede terugreis en inderdaad, doe het rustig aan. Ik weet zeker dat de kids superblij zullen zijn jullie weer te zien.

    ReplyDelete
  5. Geweldig dat jullie eerder naar huis mogen. Doe het rustig aan en een goede reis terug. Liefs Yvonne P.

    ReplyDelete
  6. NOu zeg, dat is nog eens goed nieuws!! Goede reis!!

    ReplyDelete
  7. Gos meid, wat heerlijk voor jullie. De kinderen zullen ook erg blij zijn! Goede reis en veilige thuiskomst!

    Groetjes, Marjan

    ReplyDelete
  8. Awesome to hear how it all worked out for you & Patrick , Monique !!! hugs !!

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Super, wat een fantastisch bericht en wat zullen de kids blij zijn!

    ReplyDelete
  11. WAt een geweldig bericht!! Je bent dus nu onderweg naar huis... geniet van je thuiskomst!

    ReplyDelete
  12. Wat fijn dat alles de goede kant opgaat. Straks weer lekker met het hele gezin bij elkaar en elkaar heel veel knuffelen.

    Wat heb je wel leuke en mooie foto's gemaakt in San Francisco. Het is voor ons alweer 11 jaar geleden dat we er geweest zijn, maar als ik jou foto's zie is er nog niet heel veel veranderd.

    Groetjes Angelique

    ReplyDelete
  13. Gevonden ;)

    Ik wilde je namelijk laatst mailen dat ik je sloffen lo voor de Dutch Dares een publicatie waard vond, zo leuk en mooi vond ik hem, maar kon dus geen blog vinden.

    Ik zal de link ook gauw op mijn blog zetten.

    Fijn dat het thuis weer de goede kant op gaat!

    Groetjes, Petra

    ReplyDelete
  14. so glad you can go home!!! super!

    ReplyDelete
  15. oh die onderste is van mij, ik was nog ingelogd als Nikki nav een blogpost voor haar blog..haha

    ReplyDelete
  16. Woah Monique so sorry to hear about Patrick! So glad that things seem to be better...looking at all sorts of lovely things on your blog this time around!! Keep well :)

    ReplyDelete