Thursday 7 April 2011

Dutch Dares #77

En heb je toevallig vandaag al op het blog van de Dutch Dares gekeken??? De nieuwe dare en onze projecten staan er weer op!! Deze maand is het thema "Disney" en het is erg leuk te zien wat iedereen daarmee gemaakt heeft.

Have you visited the Dutch Dares blog today yet?? We just posted the new dare: "Disney" and it's so much fun to see everyone's different takes on it! here's mine:

Hier is mijn layout:


Een foto van Manon toen we in 2006 in Disneyland in Calfornië waren (ahhhh, wat is ze hier nog schattig!).
Papier, (groene) letter stickers en diecuts zijn allemaal van Nikki Sivils de "Summer" line, (kurk) letters zijn van MM, bling swirl van Colorbök, bloemetjes van Prima en twine van "Divine Twine".

Materials: patterned paper, (green) letter stickers, diecuts: all Nikki Sivils the "Summer" line, (brown) letters: MM, bling swirl: Colorbök, flowers: Prima and twine from Divine Twine.


Natuurlijk weer alles met de naaimachine gestikt. Op de foto helaas niet zo goed te zien, maar in het echt wel.
And of course I machine stitched the lot!!


Als je het leuk vindt om met ons mee te doen dan maak je kans op een leuke RAK of op het gast designer-schap!! (Conny, leuk dat je volgende keer onze gastdesigner bent!!).
And if you like Disney too, why not join us this month? Maybe you'll be the winner of the RAK or our next guest designer!

Fijne avond nog en bedankt voor je bezoekje!!
Have a great day and hope to see you back soon!

Hugs,

9 comments:

  1. Wat leuk!!Ik ben wel van de Disney!!(ben pas nog in Parijs geweest)
    Mooie L/O heb je gamaakt!!
    Leuke foto!
    Fijne avond.
    x

    ReplyDelete
  2. Hoi hoi

    Wat gaaf! en de naaimachine heb je weer goed gebruikt. Ik moet zeggen ik pak hem te weinig. Hij staat beneden in de kast en ik zit op zolder te scrappen. Toch maar naar boven halen.
    Ik ben in Florida geweest! tien jaar terug uhm en ook een keer in parijs.
    Het staat op mijn verlanglijst om snel nog een keer naar disney te gaan

    gr Thamar

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke layout! Helemaal Disney zo met die felle kleurtjes:)

    ReplyDelete
  4. I think I might want to try to participate, but I can't understand Dutch, so I don't know how to. LOL!!!

    ReplyDelete
  5. supermooi gedaan, prachtige kleuren!

    ReplyDelete
  6. Erg leuk, en ze is nog schattig hoor!!

    ReplyDelete
  7. Erg leuk Mo. Ik geloof niet dat ik mee doe, ben er nog nooit geweest (ja ze bestaan die mensen LOL!) maar zeg nooit nooit want de kids zouden het wel leuk vinden.... jij hebt in ieder geval een leuke layout gemaakt! Groetjes, Stefanie

    ReplyDelete
  8. Leuke kleurtjes heb je gebruikt, past er perfect bij. En de vlaggenlijn is leuk!

    ReplyDelete
  9. This is so sweet! Love the banner at the bottom of the page!

    ReplyDelete