Wednesday 19 January 2011

Nap time!

Met de schets die Marsha gemaakt heeft voor de Dutch Dares deze maand heb ik een layout van Mats gemaakt. Hij was hier pas 2 jaar oud en kon toen nog overal en nergens in slaap vallen; hier dus op een zonnebed op het strand van Kos! Het was pas begin mei en nog niet zo vreselijk warm.... vind je 'm niet lekker liggen? je zou zo naast 'm gaan liggen! Voor deze layout heb ik Sassafras gebruikt en mijn favoriete tools van Epiphany Crafts: round 14.

With the new sketch for the Dutch Dares blog I created the layout below. I used some old photos of Mats, napping on a sun bed on a beach in Greece. I used papers from one of my favorite manufacturers: Sassafras! and of course I used one of the Epiphany Crafts tools: round 14.


And here the round epoxy shapes from Epiphany Crafts.


En dit is Marscha's schets:


Als je ook besluit de schets te gebruiken voor je layout vergeet dan niet om 'm door te linken naar het blog van de Dutch Dares. Wie weet ben jij onze volgende gast designer!!

If you would like to be our next guest designer then use the sketch and link it to the blog of the Dutch Dares.... who knows, you might win!!

Thanks for visiting my blog again and hope to see you back soon!!

Hugs,

6 comments:

  1. super layout Monique,and that banner rocks!

    ReplyDelete
  2. OH such sweet photos and a great layout, the banner is fantastic!

    ReplyDelete
  3. Wat een lieve foto's en je hebt er een geweldig mooie layout mee gemaakt! Sassafrass is je op het lijf geschreven:)

    ReplyDelete
  4. Ik heb op één of andere manier zelf altijd moeite om met sassafras-papier te werken, alsof ik door het leuke papier zelf blokkeer of zo... ik zit met bewondering naar jouw layout te kijken! Mooi!!!

    ReplyDelete
  5. Hij is super geworden! Ik vond dat taartkleedje zo mooi... heb 1 helft al op een volgende lay-out geplakt ;-). En die epoxy shapes zijn erg leuk! Dank voor de live demonstratie van het Epiphany Crafts apparaatje!!!

    ReplyDelete
  6. Ah wat een lieve layout. Leuk papier ook weer. En ja, kindjes die liggen te slapen - heerlijk om te zien! Heel leuk. Groetjes

    ReplyDelete