Friday 1 November 2013

Happy Halloween! - Pretty Little Studio

Totally forgot to post my Halloween layout yesterday! Hope you all had a fantastic Trick or Treat evening! I've seen lots of fun pics on facebook of lots of your kids in the most amazing costumes and those made me wish we would celebrate Halloween too!! This photo was taken during a crop at my LSS, so at least I'v got one Halloween photo to scrap! The layout was created for Pretty Little Studio, using the "Scaredy Cat" collection. Hope you like it. 

Oh oh, deze blogpost had natuurlijk gisteren op mijn blog gemoeten .. nou ja, een dag te laat. Ik hoop dat jullie een leuke Halloween gehad hebben! Hier is het niet gevierd, tot verdriet van mijn kinderen. Gelukkig doen we wel aan Sint Maarten en dat maakt weer wat goed. 

Hier is een layout die ik voor Pretty Little Studio heb gemaakt met hun "Scaredy Cat" collectie: 


De foto is genomen tijdens een crop van Scrapbook Nederland een paar weken geleden. 

And a few close-ups: 



Thanks for stopping by my blog again today!! Wishing you an awesome weekend! 

Bedankt voor je bezoekje en een heel fijn weekend toegewenst!! 

Groetjes/Cheers,


No comments:

Post a Comment